Walk along by the riverside

dagens citat;
Häst: du är som den dotter jag aldrig fick!
dagens köp;
8 st lp-skivor. najs
dagens låt;
Mamy Blue - pop-tops

Jaa alltså jag sprang ju iväg till stan tidigare. träffade alice :) najs
Nu sitter jag hemma o lyssnar igenom mina inköp, inte helt fel.
gjorde nyss matteläxan. men jag fattade inte så mycket, men den är gjord.

Min moster kommer hit ikväll.
och idag på st mårtens ritade vi självporträtt. väldigt fina :) duktiga barn vi har o göra med.
Snart helg då. sticker som sagt till sverige. men vet dock inte vad jag behöver.
Men alltid hittar man någonting.

Jag måste färga håret också. utväxt </3

kommentera gärna allt möjligt


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0