SÖNDAG

Godag go vänner.
Inatt har tuwa sovit hos oss.
Och igår kväll var jag till alice :)
Najsigt. Vi såg fantomen på operan och nästan hela grease 2.
Förlåt att jag är så trött. Det är medfött.

Jag känner ett barnsligt behov av att lyssna på mina gammla cdn.
för någon natt sedan drömde jag att jag bodde i haraldsby igen,
och alla mina grejer jag någonsing ägt i det huset var i mitt rum där.
Det är sjukt vad man kan minnas saker man inte har ägt på flera flera år.

Och idag så har jag inte gjort så jäkla mycket ännu.
Måste läsa lite engelsk också.
fastän jag börjat annan skola må jag säga att min läxläsning inte har blivit bättre.
det suger, på aldeles fel sätt.

Men ja, jag ska väl ge den en timme minst.
Och så ska jag kanske se om jag hittar på något att fördriva resten av kvällen med.


pusspuss
Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0