Monthgar.

Jag känner att jag inte är så värst insatt i min blogg.
Stackare där.

Inte har jag väl egentligen något nytt att berätta.
Var till sverige med pappsi igår.
till tekniska muséet och så :)

Min moster fyller 50 år idag. Grattis till henne.

Och nu skulle det ha kommit en lista. Men frågorna var så sjuka så jag lät bli.
Idag så jaa, hmm, jag började tio i tio iaf. och såå. vafan. jaa jag var på stan med jerina och alice.

Och alltså ikväll så var jag på uncan för att scouterna börjar snart.

Och i natt kommer mamma hem.
Hon har varit och tatuerat en ko, hon sa att hon inte skrek, till min besvikelse.

Och det här är ett jääävligt slött inlägg för jag har ingen kreativitet över huvudtaget.

så att det här är det som kommer.

skyll på marlene, det var hon som ville ha ett inlägg.

ring mig så får ni hennes mail så ni kan klaga.

nu ska jag göra något annat nyttigt.

kom med på arn med mig.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Marlene

Men va saaatan? xD

2008-09-09 @ 14:06:27
Postat av: Henrik

Jag såg dig gå genom Vickesalen. Jag var där och tränade SKempo.

2008-09-09 @ 18:37:49
Postat av: Anonym

2008-09-09 @ 22:02:47
Postat av: Marie

Jag kommer gärna med, men jag skulle vilja se kung fu panda, vad sägs om att gå på båda? :)

2008-09-09 @ 22:04:17
URL: http://marie-nordberg.blogspot.com
Postat av: Marie

jag kommer gärna med nog för att jag hellre skulle vilja se kung fu panda, vad sägs om båda?

2008-09-09 @ 22:05:02
URL: http://marie-nordberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0