Kristen?

Idag go vänner.
Har jag varit i skolan (som alla vardagar)

och så har jag och marie varit till st mårtens för vårt första möte för den lilla (stora) gruppen av små människor som ska pyssla med oss ett år frammåt.
Det blir nog bra när vi delar upp dom, visst marie?

Till min chock ska jag tydligen till lembötish i morgon.
Jag kommer att få magsår snart känns det som.
för mycket saker, för lite fritid.

På studiehandledningen i åttan tror jag det var, skulle vi rita in i en cirkel på 24 rutor vad vi gjorde.
jag skulle ha behövt 32 timmar för att få ordning på det jag gjorde.

Jag skulle bara vilja vara hemma hela helgen och bara va. men men, jag är på lemböte till lördag någong tid iaf.

Nu ska jag gå och se på idol.
Ni som läser detta får väldigt gärna ringa mig o bara prata om allt o inget.

Jag borde bli bättre med att hålla kontakten med mina äldre vänner.
Men tyvärr finns det inte 32 timmar på dygnet.
hör gärna av er så hittar vi på något!
chillar i höstlöven eller tar en fika. vi kan till o med se på film om du vill.


pusspuss


Kommentarer
Postat av: marie

Jovars det blir nog bra med dem, förhoppningsvis. Annars är det väl bara att lida. för pengar är ju alltid pengar. Såg det om bion lite sent :P Men det kommer ju flera filmer får vi väl hoppas, haha

2008-09-11 @ 22:57:28
URL: http://marie-nordberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0