Håsaflax.

Igår var jag och inventerade till kantarellen.
Medans jag skulle intervjua min moster.
Jag medelar att gå-och-sova-klockan-tio-Elsa var i säng kvart i tolv.

Och inte annat idag.
Jag vaknar yrvaket klockan sju och drar på mig mjukisbyxor och tröja och ärhindrar när jag kommer till skolan att det är skolfotograferings dag. tiptop.
men men resultatet återstår att se.

Jajustja, st mårtens idag, och det resulterar i soppatorsk. great.
en stressad mamma kommer med en bensindunk och allt är frid och fröjd.

MEN, hon bad mig diska.

det går nog.
ska till måsvägen klockan sex.
kommer väl hem vid nio möjligtvis?
skulle inte orka längre.

Nu ska jag gå o koka ihop någon form av middag.


puss

Kommentarer
Postat av: emilia

vad för intervju?

2008-09-04 @ 20:26:16
URL: http://www.emilianyman.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0