Du skär som laser och jag förlorar hur jag än gör.

Idag måste jag börja med att be om ursäkt för att jag gjorde Joanna upprörd.
Biografen finns på brändö.
Så då var det gjort. Och jag har valt att inte dekorera den här sidan med smilys. Men skulle det finnas så skulle den vara väldigt glad och ursäktande.

Jag var på stan idag, men Jerina, Joy och Cedrika.
Jaao.
Det finns inte så mycket att berätta om dagen.
Har överhuvudtaget inte gjort någonting alls.

Eller jo, jag har ju gjort saker, men inga värda att skriva ner.
Men egentligen har jag viktigare saker att göra än sitta här o skriva ingenting.
Som engelskan. Jag tror nog den går bra iaf.
Jag måste ta tag i söthåret på mig själv o skärpa mig nu.
Annars blir inga barn gjorda.

Jag har varit äckligt pengaslösande idag.
Fy jag vill inte ens tänka på det.

Nu måste jag läsa lite engelska och så väntar grönsaksdippning med mam och pap. glad smily


Pussisnuss

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha, ursäkten godtas :D

2008-09-16 @ 17:53:55
URL: http://JoannaGustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0