Alla Älskar Alice.

Hette filmen som vi tittade på i skolan på socialkunskapen idag.
Och vi alla älskar nog alice på något sätt också.

Så att ja, Dagen gick till tre timmars filmtittande.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den.
Hyr den inte. Eller hyr den om ni vill skratta nu och då.

Idag har jag dammsugit mitt rum och bäddad rena laken, oho oho.
det som är kvar o städa är väl mig själv. duschen väntar.

Jag sticker till ålands enda biograf (föglöbiografen räknas inte) med Marlene.
Marie, om du läser detta så får du messa mig om du gärna vill komma med :P

Det har regnat i tre dagar nu. kan det blir roligare? nej det kan det inte.
jag tackar gud för min regnhuvudvärk som inte en enda värktablett hjälper till
(kanske dom jag fick receptbelagda förra året?)
men dom hjälper iofs inte för det dom ska, man blir bara lite glad.

Jag skulle vilja över till sverige o slösa pengar, kommer någon med? inom närmaste veckor.
Och på höstlovet sticker jag möjligtvis till morfar och snor lite grejer av han (bla den omtalade morfarslampan)
 Om jag lyckas kapa den kommer bild på den upp efter lovet.

orkar någon läsa det här?

Men nu ska jag duscha sig lite.

skriv gärna något allt för roligt på msn. jag lider av tråkighet.

tack för mig.


pussipussi     första året igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0