ALEA JACTA EST

tärningen är kastad.
Jag läser historia och inser nu att den meningen stämmer ganska bra.
Jag måste skärpa mig angående provläsning. och det ganska brutalt.
jag vet det. men när det finns sååå mycket annat roligare o göra! (jag hatar !-tecken)

Jag har satt i hår. men den vänstra sidan bara jävlas. jag funderar på att klaga på dig, marlene, förstår du det?
bra. nu är det klagat och reklamerat.

På fredag drar jag till finland. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag missar en del av datakunskapen.
Jag tror jag ler genom tårarna.
På tal om det. så är det snart höstlov, tjoho.

Jag fick ett tips om vad jag skulle skriva här.
Men för allas välbefinnande nämner jag att jag fick en hel trave med ryska lp-skivor från ungefär 1930-40.
 
Jaa på tal o fredag sticker jag till finland, eller fastalandet som de riktigt finska ålänningar säger (jag nämner inga namn ;) )

Men vafan. nu sticker jag o läser lite historia :D
och snart sova.
jag föredrar sova.
faktiskt


pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Marlene

FÖRLÅT!!! :(

Men det var första gången också jag gjorde det.

Och för att trösta dig: min hårfärgning blev inte heller för bra, jag köpte för ljus färg så det ser fortfarande ut som om jag har utväxt.



Chilla: Vi kommer båda ha dåligt hår i helgen! Turku here we come!

2008-09-24 @ 21:37:44
URL: http://malyx.blogspot.com/
Postat av: JOY :D

ja lesa på prov sugee ganska mykki kaki!

2008-09-25 @ 18:01:23
Postat av: Anonym

Även du min Brutus!

2008-09-25 @ 18:27:50
URL: http://JoannaGustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0