Tjuvlyssnat.se

Två killar ~16 snackar om World of warcraft.
Kille 1: Har du hört att på det där nya, Wrath of the lich king, så ska man kunna ha motorcyklar och sånt?
Kille 2: Ja, helikoptrar också.
Kille 1: Det blir ju värsta overkligt när dom lägger in sånt. Liksom ofta en Orch skulle köra motorcykel.
Kille2: mm, precis.

På tal om det älskar jag tjuvlyssnat. Den sidan lockar fram många höga skratt inombords.

Jag har ju börjat gubbspringa som sagt. äckligt svettigt och utmattande. jag dör lite.
ett tack till mamma som orkar med mitt klagande :) puss

nu ska jag övergre bloggen till något nyttigare.
spindelharpan.



pussisnuss

Kommentarer
Postat av: Matilda Nyman

har det gått bra med joggandet? eller springandet kanske? :-) kram systeryster

2008-10-24 @ 20:56:30
URL: http://bjorkebo.blogg.se/smabarnsmamma/
Postat av: emilia

haha IQ

2008-10-29 @ 09:03:41
URL: http://www.emilianyman.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0