Merhaba.

Tjoho. jag vet att alla elsa-fans har saknat min blogg på senare tid.
men gråt ej mer.
Jag har helt enkelt inte haft tid för något. ni vet inlägget om flera dygntimmar. jaa precis så har det varit.

Jag hinner inte ens göra hälften av det jag vill göra vilket resulterar i för lite sömn.
Jag fick en tre i historiaprovet :) jag är nöjd. det är ett bra vitsord om man räknar med min kvällen-före-inte-orka-läsa-syndrom.

Idag for mamm till sverige för att i morgon flyga till london :D jehuu.
hoppas hon köper något fint åt mig :)
På tal om mamma och pappa sticker dom till finland veckan före höstlovet lördag-tisdag.
titta gärna förbi.

Nu ska jag läsa lite den förtrollade prinsen , som för övrigt är ganska dålig. men jag måste plöja igenom den.
Så jag fördriver tiden med lite svensk gramatik om grädden på moset.
jag hoppas inte för mycket i det. något ska man väl kunna efter nio år i grundskola ändå.

hör gärna av er för en kopp kaffe eller två.




pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0