I´m Leaving You Because I Don´t Love You.

Först och främst ska jag säga hej till min mamma som äntligen har hittat hit :)
Hej mamma! (jag ska snart diska och jag har vattnat blommorna)

Idag är det en sorgglad dag.
Hästen har slutat sos idag och det har blivit höstlov!
Jag förstår inte riktigt. vart har tiden tagit vägen?
i morgon har vi dagsverke, jag ska vara på renhållningen :)
och på torsdag sticker jag och marlene till min moster och gömmer oss där till lördag. chill står på schemat.

Jag har 1 miljon uppsatser att skriva på. först och främst engelskan (I Don't Love)
Men tänkte packa väskan full med läxböcker. Så det är okej.
Men för övrig mår jag nog ganska bra faktiskt, men jag behöver nog ett höstlov.
Inte har jag väl egentligen något att säga.

vad ska just du göra på höstlovet?


pussisnuss (särskillt till mamma och pappa eftersom jag är så äckligt ensam hemma, kom hem nu!!!11ETT)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0