Då går jag ner i min källare.

Hejhej alla, jag vet att ni hoppar av lycka för att jag uppdaterar min blogg, ni behöver inte berätta det.
har inte haft lust o tid o ork på senaste tid o skriva något smart.
Höstlovet flöt på.
kom hem 900 kronor fattigare.
allt i sin ordning.

börjar bli trögare att komma upp på morgonen nu när det är mörkt när man vaknar.
somnar om hundra gånger innan man lagar sig upp ur sängen.

Ikväll har jag sykurs och i morgon historiaföredrag.
men engelskan gick bra och intervjun så vi får hoppas på det bästa.
vet inte om jag vågar ta på mig mina medeltidskläder i morgon, men ett plus är ju alltid ett plus.

Nu ska jag äta middag.
vi hörs när gud vill.


pussisnuss

Kommentarer
Postat av: JOY :D

no vågar du elsa ;P

2008-10-21 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0