This is the life.

Okej, jag erkänner, jag är väldigt slö här.
jag skyller det på skolan och mitt sociala umgänge.

Jag har samhällaprov i morgon, det kommer väl att gå sådär. känner mig inte särskillt insatt i det.
Men snart är det helg igen och proven över för ett litet tag.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för att det regnar. men det är säkert bra.

Jag har tappat min mårran :( :(
jag ber till Gud att hon ska vara i klassrummet i morgon :)
Annars måste jag köpa mig en ny. okej det här är väldigt givande.

Och idag får jag makaronilåda till middag. kan det bli bättre? :D
och så jaa. inte har jag väl något o berätta egentligen :)

Dagens låt: Amy Macdonald - this is the life

Några bra filmtips såhär på hösten? eller cdtips :)

messa/ring/skriv. bara ni hör av er :D


pussisnussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0