Seasons in the sun.

I fredags var vi från förut till jerina och bakade och kollade på film :)
härliga tider.
Och igår släpade jag med Hannes till sverige. På båten träffade vi på en Marie, en Sofie och en Alice.
Nåväl det var trevlogert.

Jag överväger att lägga upp en önskelista här. bara för att alla i min familj läser den här (inte pappa vad jag vet)
Men det återstår att se.

Idag var jag med Simon :) vi var ute på promenad och det började snöa. jag sa "nu kan det väl komma lite snö" och tio steg senare snöade det en stund :D
Men det hölls ju inte kvar och så. men det snöade iaf.

Vi fyndade också. men det är en annan historia.

Jag har inte så mycket vettigt o säga.
så jag tror jag avrundar här.


pussisnuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0