Lite av allt.

Idag.
började den ljuvliga skolan klockan 08.00
tre timmmar historia.
komentarerna håller jag för mig själv.

sammanlagt 3 stycken håltimmar är inte fy skam det heller.
Blablabla.
Jag var på stan också.
köpte finskaboken.
äckligt dyrt för något man inte är intresserad av.

Aldeles strax ska jag åka o anmäla mig till mediskurserna och så (:
får se om det blir en eller flera.
Jag borde duscha också.
och vattna mina blommor.

på tal om det så.
vill någon vänlig själ syselsätta mig i helgen?
jag lovar att tänka över alla förslag.

okej då, jag är inte så intressant idag, som jag brukar vara annars. jeu.

men jag är inte på skrivarhumör, men plötsligt händer det.

pussilainen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0